اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کمک‌های مومنانه هلال احمر قروه در طرح ملی مبارزه با کرونا

رئیس جمعیت هلال احمر قروه ضمن اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار ضعیف برخی روستاهای قروه، از پایش 13 هزار و 400 نفر در طرح غربالگری مسافران در ورودی قروه خبر داد.

کمک‌های مومنانه هلال احمر قروه در طرح ملی مبارزه با کرونا

اقبال سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: در مرحله اول طرح کمک معیشتی مبارزه با ویروس کرونا ۶۰ بسته مواد غذایی به ارزش بیش از 92 میلیون ریال میان ساکنان روستاهای پلوسرکان، مالوجه، کریم آباد، فخرآباد، عالی آباد و ملک آباد توزیع شد.

وی ادامه داد: در زمینه بهداشت عمومی نیز ۱۴۵ پک شوینده و ضدعفونی کننده به ارزش 64 میلیون ریال در میان ساکنان روستاهای هدف مبارزه با کرونا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مدت ۲۰ روز ۴ هزار و ۲۰۴ خودرو با ۱۳ هزار و ۴۰۴ مسافر در زمینه شناسایی ویروس کرونا در ورودی قروه از سمت همدان در روستای وینسار غربالگری شده‌اند.

سالمی اذعان داشت: به منظور حمایت از کادر درمانی ۲۱ نیروی هلال احمر آموزش‌های کافی در ایجاد نقاهتگاه‌های احتمالی در ارتباط با ویروس کرونا را فرا گرفتند و ۴ مددکار دیگر نیز آماده ارائه خدمات روانشناسی با بیماران کرونایی را دارند.

وی ادامه داد: در طرح رزمایش کمک مومنانه در آینده نزدیک نیز شاهد توزیع انواع مواد غذایی و پک‌های بهداشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا خواهیم بود.

رئیس جمعیت هلال احمر قروه گفت: ضرورت دارد دهیاران در روستاها با شناسایی افراد نیازمند واقعی بسته‌های غذایی و پک‌های بهداشتی را به دست آنها برسانند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول